Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA ANTIGA UNIVERSAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | HISTÒRIA ANTIGA UNIVERSAL | Codi | 12204104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer les principals formes de pensament a la Grècia antiga i les seves interrelacions amb altres elements culturals Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
A2 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món romà durant l’antiguitat | |
A4 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia | |
A6 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia | |
A9 |
Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer les principals formes de pensament a la Grècia antiga i les seves interrelacions amb altres elements culturals Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món romà durant l’antiguitat | |
A10 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia | |
A12 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món romà durant l’antiguitat | |
A18 |
Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat | |
A19 |
Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat | |
A20 |
Conèixer les principals formes de pensament a la Grècia antiga i les seves interrelacions amb altres elements culturals | |
A27 |
Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món romà durant l’antiguitat Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la Història Antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
B7 |
Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |