Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA EN LA CONTEMPORANEITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA EN LA CONTEMPORANEITAT | Codi | 12214105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A20 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
A21 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
A22 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Coneixement de l'estructura diacrònica de la història Coneixement detallat d'un o més períodes específics del passat de la humanitat i, en aquest cas, de la història Contemporània Coneixement dels diversos models d'estructura política i social donats en aquest període la història Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
B2 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
B3 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
B4 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de les fonts històriques o bé interpretacions historiogràfiques sobre el tema Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
B5 |
Anàlisi, valoració i elaboració d'un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història contemporània, tenint en compte els diversos factors exposats a classe i posant especial èmfasi en la recopilació d'informació que faci cada alumne | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les person es amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |