Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Relacions Laborals (2002) |
Assignatures |
HISTÒRIA SOCIAL I POLÍTICA CONTEMPORÀNIA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | HISTÒRIA SOCIAL I POLÍTICA CONTEMPORÀNIA | Codi | 15061014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er i 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer els caràcters bàsics de la història social i política contemporània. | B4 B5 B11 B13 |
C5 |
|
2. Comprendre els grans aconteixements de la història contemporània europea que marquen la pauta de l’evolució política, social i jurídica del dret del treball. | B4 B5 B11 B13 |
C5 |
|
3. Diferenciar les grans etapes històriques de l’evolució del dret del treball. | B1 B4 B5 B11 B13 |
C5 |
|
4. Identificar els modes de relació de producció anteriors a l’època contemporània. | B1 B3 B4 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
5. Conèixer els elements jurídics més remarcables de la legislació laboral contemporània a Espanya. | B4 B5 B11 B13 |
C5 |
|
6. Identificar i valorar aquelles institucions jurídiques més rellevants del dret del treball actual que tenen el seu origen en ordenaments jurídics del passat. | B3 B4 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
7. Conèixer les grans doctrines polítiques, socials de l’època contemporània. | B1 B4 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
8. Analitzar textos jurídics històrics enllaçant-los amb el dret vigent. | B1 B3 B4 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
9. Argumentar els diferents posicionaments que els textos jurídics tenen en cada moment històric. | B1 B3 B4 B5 B11 B12 B13 |
C5 |
|
10. Valorar com a positiva l’evolució soferta jurídicament en el tractament del dret del treball. | B4 B5 B6 B7 B11 B13 |
C3 C5 |
|
11. Motivació per la qualitat en el treball. | B9 |