Economia (2001) |
Assignatures |
FONAMENTS DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | FONAMENTS DE MÀRQUETING | Codi | 16062027 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Pere Segarra i Roca, Esquemes de cada tema del programa publicats pel profvessor de l'assignatura, , |
Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000. Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, ARIEL, 1993 Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel , Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, Pirámide, 1998. Bibliografia exercicis (si s’escau) El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs. |
|
Complementària |
, , , |