Pedagogia (1993) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT I PROMOCIÓ PROFESSIONAL DEL DOCENT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT I PROMOCIÓ PROFESSIONAL DEL DOCENT | Codi | 11013207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Avaluació inicial de coneixements i itinerari professional i acadèmic |
Sessió Magistral | Sessions de treball conceptual entorn presentacions de la professora i de lectures guiades. El material treballat és reelaborat pels estudiants de forma individual per a l'elaboració de la carpeta d'aprenentatge, el qüestionari final i el diari |
Debats | Es realitzen 2-3 sessions de taula rodona al voltant de les lectures de llibres realitzades per cadascun dels estudiants i organitzades per blocs temàtics |
Resolució de problemes, exercicis | Pràctiques tutoritzades i realitzades primer individualment i revisades-compartides en petits grups de: 1. Contextualització personal-professional (autopresentació-biograma-balanç de vida) 2. Anàlisi estils d'aprenentatge-patrons d'aprenentatge |
Metodologies integrades | Consisteixen en la realització individual d'una activitat de síntesi: -Carpeta d'aprenentatge amb un índex resultat del propi procés d'aprenentatge en l'assignatura -S'inclou l'elaboració i anàlisi d'un diari individual de l'assignatura |