Educació Social (1999) |
Assignatures |
SOCIOLOGIA I ANTROPOLOGIA SOCIAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | SOCIOLOGIA I ANTROPOLOGIA SOCIAL | Codi | 11081001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Descripció | Pes | ||
Proves de desenvolupament | Eventuals proves de desenvolupament en funció de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge. | Orientativa |
|
Proves pràctiques | Eventuals proves pràctiques en funció de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge. | Orientativa |
|
Altres | La part qualitativament més important de l'avaluació de l'assignatura es basarà en la realització d'un examen, on l'estudiant caldrà que demostri l'aprenentatge i la comprensió dels continguts impartits. |
Valor: 50% de la nota final. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els criteris d'avaluació, tal com han estat fixats amb antelació, poden variar d'un curs per l'altre en funció dels resultats i de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge. Així, per exemple, una possibilitat alternativa és la realització sense variacions de les dues practiques i els dos treballs corresponents (amb un valor de 40%) i d'un treball més complet sobre una de les monografies esmentades o una altra (amb un valor de 60%), que inclogui no només la síntesi i valoració del contingut sino també una aportació teòrica per part de l'alumne a partir de les lectures recomanades (bàsiques de cada bloc temàtic) i complementàries (dossier de lectures). |