2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  SOCIOLOGIA I ANTROPOLOGIA SOCIAL
   Avaluació
  Descripció Pes
Proves de desenvolupament Eventuals proves de desenvolupament en funció de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge.
Orientativa
Proves pràctiques Eventuals proves pràctiques en funció de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge.
Orientativa
Altres

La part qualitativament més important de l'avaluació de l'assignatura es basarà en la realització d'un examen, on l'estudiant caldrà que demostri l'aprenentatge i la comprensió dels continguts impartits.


Valor: 50% de la nota final.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els criteris d'avaluació, tal com han estat fixats amb antelació, poden variar d'un curs per l'altre en funció dels resultats i de la valoració general del procés d'ensenyança-aprenentatge. Així, per exemple, una possibilitat alternativa és la realització sense variacions de les dues practiques i els dos treballs corresponents (amb un valor de 40%) i d'un treball més complet sobre una de les monografies esmentades o una altra (amb un valor de 60%), que inclogui no només la síntesi i valoració del contingut sino també una aportació teòrica per part de l'alumne a partir de les lectures recomanades (bàsiques de cada bloc temàtic) i complementàries (dossier de lectures).