Psicologia (2002) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOMOTRIU |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOMOTRIU | Codi | 11161203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | ||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Aproximar-se al marc teòric i metodològic de la pràctica psicomotriu educativa i d’ajuda. | A6 A16 |
||
Conèixer els principis i estratègies bàsiques d’intervenció en la pràctica psicomotriu educativa i d’ajuda. | A8 A16 |
||
Conèixer les eines d’avaluació i observació en psicomotricitat | A15 |
||
Reflexionar, a partir de situacions pràctiques, sobre les actituds del psicomotricista en la relació educativa i d’ajuda. | B6 B20 |
||
Preparar adecuadament una sessió de psicomotricitat educativa | A14 A16 |
||
Reconèixer les activitats psicomotrius que es treballen en una sessió de psicomotricitat, així com les estratègies, els espais i els temps. | A16 |
||
Vivenciar, a nivell personal i en grup, situacions relacionades amb els conceptes centrals de la pràctica psicomotriu. | B19 B28 |
||
Prendre consciència de les actituds pròpies i els límits personals en relació a l’escolta, l’empatia tònica, l’expressivitat psicomotriu, la seguretat, la llei i aspectes vinculats a l’inconscient. A partir de l’escolta d’un mateix, potenciar l’escolta de l’altre. | B19 B28 |
C3 |