Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
DETERMINACIÓ DE VARIABLES D'INVESTIGACIÓ I APLICACIÓ DE INSTRUMENTS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DETERMINACIÓ DE VARIABLES D'INVESTIGACIÓ I APLICACIÓ DE INSTRUMENTS | Codi | 115011114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis | a) Planteamiento del problema: escenario Como profesor universitario te solicitan la participación en un tribunal de tesis de un tema relacionado con tu especialidad, pero no eres experto en ello. Decides aceptar el reto. La falta de conocimientos profundos sobre la temática te obliga a preparar tu intervención en el tribunal centrándote en la metodología de investigación y su diseño. b) Resolución del problema Localiza una tesis relacionada con: - la temática de tu tesis o - el paradigma que vas a utilizar o - la metodología de investigación Elabora el informe de evaluación como si fueras un miembro del tribunal de tesis, haciendo una crítica constructiva de los aspectos relacionados con la metodología utilizada y construye las preguntas que harías al doctorando. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Estudis previs | Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC. |
Metodologies integrades | Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |