Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006) |
Assignatures |
INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L'AULA: L'ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA | Codi | 115011115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Sobre inserción curricular de las TIC:
Cebrián, M. y Ríos, J.M. (coords.) (2000) Nuevas tecnologías aplicadas a las didácticas especiales. Madrid: Pirámide. Gallego, D., Alonso, C. i Cantón, I. (coords.) (1996) Integración curricular de los recursos tecnológicos. Barcelona: Oikos - Tau. Sobre estudio de casos:
Cohen, L. y Manion, L. (1990). Métodos de investigación educativa. Madrid: La Muralla. Especialmente el capítulo 5, págs. 163 – 195, que trata sobre este tema. Arnal, J.; del Rincón, D. y Latorre, A. (1992). Investigación educativa. Fundamentos y metodología. Barcelona: Labor. Especialmente el capítulo 10, págs. 206 – 209. |
|
Complementària | |