Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ POLÍTICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | COMUNICACIÓ POLÍTICA | Codi | 12112222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
A) Bibliografia general sobre comunicació política BERROCAL, S. (coord.): Comunicación política en televisión y nuevos medios. Barcelona: Ariel Comunicación, 2003. CANEL, M.J.: Comunicación política. Técnicas y estrategias para la sociedad de la información. Madrid: Tecnos, 1999. MUÑOZ-ALONSO, A.; ROSPIR, J.I. (Dr.): Comuniación política. Madrid: Universitas, 1995. B) Bibliografia sobre campanyes electorals i persuasió GIFREU, J., PALLARÉS, F.: La campanya més disputada, Mitjans, partits i ciutadans a les eleccions catalanes del 1999. Barcelona: Pòrtic, 2001. MAAREK, P.J.: Markéting político y comunicación. Barcelona: Paidos, 1997. MARTÍN, L.: Márketing político, Arte y ciencia de la persuasión en democracia. Barcelona: Paidos, 2002. MUÑOZ-ALONSO, A.; ROSPIR, J.I.: Democracia mediática y campañas electorales. Barcelona: Ariel Comunicación, 1999. PERICOT, J.; CAPDEVILA, A.: “La evolución del discurso persuasivo electoral en televisión”. Formats 3, 2001. C) Bibliografia sobre comunicació governamental IZURIETA, R.; PERINA, R.; ARTERTON, C.: Estrategias de comunicación para gobiernos. Buenos Aires: La Crujía Ediciones, 2002. MESSAGER, M.; MARCEAU, L.: La communication publique en practique. París: Les Éditions d'organisation, 1995. VV.AA.: La publicidad en la administración española. Madrid: Asociación española de agencias de publicidad, 1991. D) Bibliografia sobre opinió pública i efectes dels mitjans BRYANT, J.; ZILLMANN, D. (Comp.): Los efectos de los medios de comunicación. Investigadores y teorías. Barcelona: Paidos, 1996. MUÑOZ-ALONSO, A.; MONZÓN, C.; ROSPIR, J.i.; DADER, J.L.: Opinión pública y comunicación política. Madrid: Eudema Universidad, 1992. SAPERAS, E.: Los efectos cognitivos de la comunicación de masas. Barcelona: Ariel, 1987. SAMPEDRO, V.: Opinión pública y democracia deliberativa. Medios, sondeos y urnas. Madrid: Istmo, 2000. |
|
Complementària | |