Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA MODERNA UNIVERSAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | HISTÒRIA MODERNA UNIVERSAL | Codi | 12204106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus de l’època moderna | |
A2 |
Analitzar les formes de govern en funció dels estats Comparar la situació política a Europa al llarg dels segles XVI, XVII i XVIII | |
A4 |
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus de l’època moderna Comparar la situació política a Europa al llarg dels segles XVI, XVII i XVIII | |
A5 |
Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de l’Europa Moderna | |
A6 |
Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe especialment aquells que són resultat de la recopilació d'informació de l’alumne | |
A9 |
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus de l’època moderna Analitzar les formes de govern en funció dels estats Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats Comparar la situació política a Europa al llarg dels segles XVI, XVII i XVIII Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de l’Europa Moderna | |
A10 |
Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe especialment aquells que són resultat de la recopilació d'informació de l’alumne | |
A11 |
Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de l’Europa Moderna Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Conèixer les causes i conseqüències dels conflictes europeus de l´època moderna Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de l'Europa Moderna | |
B2 |
Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques | |
B3 |
Analitzar les formes de govern en funció dels estats Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats. Comparar la situació política a Europa al llarg dels segles XVI, XVII i XVIII Valorar la influència que van tenir les religions en la configuració política i social de l’Europa Moderna | |
B4 |
Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe especialment aquells que són resultat de la recopilació d'informació de l’alumne | |
B5 |
Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe especialment aquells que són resultat de la recopilació d'informació de l'alumne | |
B6 |
Analitzar les formes de govern en funció dels estats Analitzar els sistemes econòmics i la seva influència en el desenvolupament dels estats Analitzar, conèixer i valorar els conceptes a partir de la consulta de fonts històriques Analitzar, valorar i elaborar un discurs raonat al voltant d'aspectes claus de la història moderna, tenint en compte els diversos factors exposats a classe especialment aquells que són resultat de la recopilació d'informació de l'alumne | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |