Economia (2001) |
Assignatures |
MACROECONOMIA I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | MACROECONOMIA I | Codi | 16061011 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Transmetre les tècniques i els conceptes bàsics de l'anàlisi macroeconòmica | A2 A3 A11 |
||
2. Exercitar la capacitat d'anàlisi respecte de problemàtiques lligades al funcionament de les economies | A3 |
B3 |
|
3. Conèixer les variables i relacions que descriuen la realitat macroeconòmica | A8 A9 |
||
4. Determinar l'efecte sobre el funcionament i evolució d'una economia de pertorbacions exògenes | A9 A11 |
||
5. Analitzar l'impacte de polítiques macroeconòmiques sobre el funcionament i evolució d'una economia | A2 A4 |
B2 |
|
6. Entendre com el resultat del funcionament d'una economia depèn de la interacció de les parts que la componen | A2 A3 A9 |
B1 B3 |
|
7. Representar i analitzar problemàtiques macroeconòmiques mitjançant el model d'oferta i demanda agregades | A2 A10 A11 |
B2 B3 B8 |
|
8. Identificar les diferències en el funcionament d'una economia entre el curt/mitjà terminis i el llarg termini | A2 A3 |
||
9. Fer palesa la importància de la realització de problemes i exercicis per a entendre els continguts teòrics de l'assignatura | B1 B2 B3 B8 |
||
10. Fer conscient l'estudiant de la importància d'un estudi continuat de l'assignatura | B1 B5 B6 |
C3 |