Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
QUÍMICA INDUSTRIAL |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | QUÍMICA INDUSTRIAL | Codi | 20012006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 6 | 3 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
3 | 0 | 3 | |||||
Sessió Magistral |
|
14 | 28 | 42 | |||||
Sessió Magistral |
|
16 | 32 | 48 | |||||
Sessió Magistral |
|
12 | 24 | 36 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 | 15 | 30 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 | 15 | 30 | |||||
Atenció personalitzada |
|
3 | 0 | 3 | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
8 | 0 | 8 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |