2009_10
Educational guide 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
 
 
Grau d'Educació Social (2009)
 Competences


Type A Code Competences Specific
  A1 Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social.
  A2 Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació.
  A3 Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa.
  A4 Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació.
  A5 Identificar i diagnosticar els factors que incideixen en les situacions personals, familiars i socials.
  A6 Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris).
  A7 Dissenyar i organitzar recursos, projectes i serveis socioeducatius.
  A8 Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l'anàlisi de la realitat social.
  A9 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la mediació.
  A10 Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa.
  A11 Col•laborar i assessorar als mitjans de comunicació en l'elaboració de programes amb contingut socioeducatiu.
Type B Code Competences Transversal
  B1 Learning to learn
  B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp.
  B3 Critical, logical and creative thought, and a certain talent for innovation
  B4 Ability to work autonomously and responsibly, and to show initiative
  B5 Ability to work as part of a team, to collaborate and share responsibility
  B6 Clear and efficient communication of information, ideas, problems and solutions in public and in specific technical fields
  B7 Sensitivity to environmental issues
  B8 Gestionar projectes tècnics o professionals complexos.
Type C Code Competences Nuclear
  C1 Intermediate proficiency of a foreign language, preferably English.
  C2 Advanced user knowledge of the information and communication technologies.
  C3 Management of information and knowledge.
  C4 Correct oral and written expression in one of the two official languages of the URV.
  C5 Commitment to social ethics and responsibility as a citizen and a professional.
  C6 Definition and development of the academic and professional project put forward by the university.