|
A2 |
Dissenyar, planificar i avaluar processos d'ensenyament i aprenentatge, tant individualment com en col•laboració amb altres docents i professionals del centre. |
|
A4 |
Dissenyar i regular espais d'aprenentatge en contextos de diversitat i que atenguin a la igualtat de gènere, a l'equitat i al respecte als drets humans que conformin els valors de la formació ciutadana. |
|
A6 |
Conèixer l'organització dels col•legis d'educació primària i la diversitat d'accions que comprèn el seu funcionament. Desenvolupar les funcions de tutoria i d'orientació amb els estudiants i les seves famílies, atenent les singulars necessitats educatives dels estudiants. Assumir que l'exercici de la funció docent ha d'anar perfeccionant-se i adaptant-se als canvis científics, pedagògics i socials al llarg de la vida. |
|
A8 |
Mantenir una relació crítica i autònoma respecte dels sabers, els valors i les institucions socials públiques i privades. |
|
A10 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. |
|
A12 |
Comprendre la funció, les possibilitats i els límits de l'educació a la societat actual i les competències fonamentals que afecten als col•legis d'educació primària i als seus professionals. Conèixer models de millora de la qualitat amb aplicació als centres educatius. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
B1 |
Learning to learn |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de l'educació primària. |
|
B3 |
Critical, logical and creative thought, and a certain talent for innovation |
|
B4 |
Ability to work autonomously and responsibly, and to show initiative |
|
B5 |
Ability to work as part of a team, to collaborate and share responsibility |
|
B6 |
Clear and efficient communication of information, ideas, problems and solutions in public and in specific technical fields |
|
B7 |
Sensitivity to environmental issues |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
C1 |
Intermediate proficiency of a foreign language, preferably English. |
|
C2 |
Advanced user knowledge of the information and communication technologies. |
|
C3 |
Management of information and knowledge. |
|
C4 |
Correct oral and written expression in one of the two official languages of the URV. |
|
C5 |
Commitment to social ethics and responsibility as a citizen and a professional. |
|
C6 |
Definition and development of the academic and professional project put forward by the university. |