Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
A1 |
Conèixer l’estat del món i la seva evolució històrica recent; comprendre els seus paràmetres bàsics (jurídico-polítics, sociològics, econòmics, culturals, estètics i comunicatius) |
|
A2 |
Interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius, textuals, orals i visuals, a les societats contemporànies, amb l’ajuda de les principals teories i escoles que els analitzen críticament des de les ciències socials |
|
A3 |
Dominar el hardware i el software de producció audiovisual i multimèdia |
|
A4 |
Aplicar la llengua pròpia a l’elaboració de productes audiovisuals factuals i de ficció, construint missatges orals i escrits destinats a la seva difusió audiovisual que siguin eficaços, correctes i atractius, adoptant els recursos lingüístics i no verbals i les estratègies retòriques més adequades |
|
A5 |
Conèixer l’estructura, el funcionament i la gestió de l’empresa, amb especial incidència a les empreses de producció i difusió audiovisual |
|
A6 |
Aplicar la gramàtica específica del so i de la imatge en moviment per a la producció de productes audiovisuals, dominant els aspectes bàsics de la producció, el guionatge, el muntatge i la postproducció de programes i productes de ràdio i de televisió |
|
A7 |
Dominar els fonaments teòrics i pràctics de l’exercici del periodisme audiovisual |
|
A8 |
Comprendre l’estructura del sistema audiovisual de Catalunya (estructura, polítiques, finançament i funcionament) en el contextos espanyol, europeu i mundial |
|
A9 |
Conèixer els fonaments de la comunicació publicitària i de les relaciones públiques canalitzada a través de qualsevol mitjà o tecnologia: teories, conceptes bàsics, organització, producció, gestió, finançament, aplicacions |
|
A10 |
Saber dissenyar els aspectes formals i estètics en mitjans escrits, audiovisuals i digitals i en qualsevol tipus de suport gràfic, així com per a l’ús de tècniques i les |
|
A11 |
Dominar el marc jurídic de la comunicació audiovisual, tant en matèria de drets fonamentals com des del punt de vista del dret mercantil |
|
A12 |
Aplicar els principis avançats de la narrativa i el guionatge audiovisual |
|
A13 |
Conèixer de forma crítica i analítica els diversos gèneres i formats de la comunicació audiovisual, amb especial incidència en la seva transformació creativa |
|
A14 |
Utilitzar tècniques avançades de producció, realització en directe, animació, muntatge i postproducció de productes audiovisuals |
|
A15 |
Conèixer les principals escoles, teories i mètodes de l’anàlisi i la crítica acadèmica del cinema i la televisió |
|
A16 |
Desenvolupar projectes complexos de programes i programacions audiovisuals i de productes interactius d’entreteniment i de creació |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
B1 |
Learning to learn |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la Comunicació Audiovisual. |
|
B3 |
Critical, logical and creative thought, and a certain talent for innovation |
|
B4 |
Ability to work autonomously and responsibly, and to show initiative |
|
B5 |
Ability to work as part of a team, to collaborate and share responsibility |
|
B6 |
|
|
B7 |
Adquirir sensibilització pels temes mediambientals. |
|
B8 |
Management of complex technical or professional projects |
|
B9 |
Saber planificar i organitzar. |
|
B10 |
Tendir cap a la qualitat. |
|
B11 |
Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
C1 |
Intermediate proficiency of a foreign language, preferably English. |
|
C2 |
Advanced user knowledge of the information and communication technologies. |
|
C3 |
Management of information and knowledge. |
|
C4 |
Correct oral and written expression in one of the two official languages of the URV. |
|
C5 |
Commitment to social ethics and responsibility as a citizen and a professional. |
|
C6 |
Definition and development of the academic and professional project put forward by the university. |