Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
APRENENTATGE DE PROCEDIMENTS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | APRENENTATGE DE PROCEDIMENTS | Codi | 11111208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Valorar la importància en el context actual de l'estratègia d'adaptació de les formes i els mètodes d'ensenyament com a resposta a la diversitat de necessitats educatives de l'alumnat, entesa com a resultat de la interacció constant entre la persona i les característiques i les condicions del seu entorn. | A20 A40 |
B21 |
C3 |
2. Promoure l'aprenentatge de coneixements per entendre i treballar,des de l’anàlisi i reflexió, la diversitat de necessitats educatives de l'alumnat en diferents contextos. | A1 A28 |
B9 B13 |
C3 |
3. Aplicar estratègies per a la planificació i realització d’intervencions educatives en el context escolar. | A2 A47 |
B1 B2 B5 B13 |
C2 C5 |