Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) |
Assignatures |
UTILITZACIÓ DE LES FONTS HISTÒRIQUES EN LA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | UTILITZACIÓ DE LES FONTS HISTÒRIQUES EN LA DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS | Codi | 11111221 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1.- Delimitar què s'entén per una font històrica. | A16 A17 A18 |
B3 |
|
2.- Identificar classificacions de fonts històriques. | A17 |
B5 |
|
3.- Aplicar la variabilitat de fonts històriques per l'elaboració d'un treball de recerca. Decisions a prendre. | A1 A2 |
B1 B2 B3 B4 B5 |
C5 |
4.- Concretar el treball de recerca científic o escolar amb fonts històriques. | A1 A2 |
B2 |
C5 |
5.- Realitzar un treball amb estructura de publicabilitat o d'aplicació escolar. | A1 |
B6 |
C5 |