Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Musical (1997) |
Assignatures |
TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | TEORIES I INSTITUCIONS CONTEMPORÀNIES D'EDUCACIÓ | Codi | 11121004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Primer | Primer |
Objectius | Competències | ||
Conèixer les teories, termes i conceptes bàsics i els moviments contemporanis de l'eduació, aprofundint en l'àmbit geogràfic d'Espanya i Catalunya. | A1 A15 A18 A36 A42 A44 A45 A47 A52 A59 A61 A63 A64 |
B1 B3 B4 B5 B9 B11 |
C3 C5 |
Comprendre moviments i teories contemporànies de l'educació | A15 |
B1 |
C5 |
Estudiar els models històrics més importants de l'evolució de l'educació. | A1 A15 A36 |
B3 |
C3 |
Valorar la importància de l'educació en la seva diversitat de tasques educatives sabent traslladar a l'anàlisi de la realitat i a la pràctica, els models estudiats teòricament. | A1 A15 A18 |
B1 |
C3 |
Analitzar la realitat educativa del S.XX i XXI (agnets educatius, educació no formal....) | A15 |
B3 |
C5 |