Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Llengua Estrangera (1997) |
Assignatures |
IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | IDIOMA ESTRANGER I LA SEVA DIDÀCTICA I (FRANCÈS) | Codi | 11141037 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Troncal | Segon | Segon |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Bàsica | |
Bérard E. (1991). L’approche communicative.Théorie et pratiques, Paris, CLE International. Besse, H. (1985). Méthodes et pratiques des manuels de langue, Paris, Didier, 1985 Besse, H. Porquier, R. Grammaire et didactique des langues, Paris, Crédif-Hatier, Coll LAL. Boucher, Anne-Marie, Duplantié, Monique et Leblanc, Raymon. (1988). Pédagogie de la communication dans l’enseignement d’une langue étrangère, Bruxelles, Éditions Universitaires De Boeck. Galisson, R. (1991). De la langue à la culture par les mots, Paris, CLE international. Germain, Claude et Séguin, Hubert. (1998). Le point sur la grammaire, Paris, Cle International. Hymes, D. H. (1984). Vers la compétence de communication, Paris, Crédif-Hatier. Labascoule, J.; Lause, Ch.; Royer, C. (2004). Rond Point, 1. Méthode de français, Grenoble, PUG. Puren, Christian. (1988). Histoire des méthodologies de l’enseignement des langues, Paris, Éd.Nathan / Cle International. Martinez, P. (1996). La didactique des langues étrangères, Paris, PUF. Consulteu el Moodle. |
|
Complementària | |