Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
POLÍTICA I LEGISLACIÓ EDUCATIVA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | POLÍTICA I LEGISLACIÓ EDUCATIVA | Codi | 11152020 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
4 | 1 | 5 | |||||
Sessió Magistral |
|
23 | 10 | 33 | |||||
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
10 | 5 | 15 | |||||
Debats |
|
8 | 5 | 13 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
15 | 11 | 26 | |||||
Treballs |
|
17 | 12 | 29 | |||||
Atenció personalitzada |
|
2 | 1 | 3 | |||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
13 | 8 | 21 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |