Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Psicopedagogia (2003) |
Assignatures |
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ | Codi | 11172001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Sessió Magistral |
|
25 | 50 | 75 | |||||
Presentacions / exposicions |
|
16 | 8 | 24 | |||||
Debats |
|
5 | 1 | 6 | |||||
Treballs |
|
0 | 35 | 35 | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
5 | 2 | 7 | |||||
Atenció personalitzada |
|
0 | 2 | 2 | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
2 | 0 | 2 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |