Codi |
|
A5 |
Definir, analitzar el seu context i diagnosticar les necessitats educatives de les persones basant-se en diferents instruments i tècniques. |
A8 |
Conèixer models teòrics que justifiquin i orientin el disseny, desenvolupament i innovació curricular. |
A12 |
Planificar, coordinar i liderar reunions i grups de treball. |
A13 |
Activar estratègies de diagnòstic per facilitar el coneixement de les persones i dissenyar i desenvolupar les intervencions psicopedagògiques. |
A14 |
Activar estratègies d’assessoria docent per afavorir l’atenció a la diversitat, així com la innovació, disseny i desenvolupament curricular. |
A20 |
Planificar, dissenyar i implementar programes i intervencions relacionades amb l'àmbit educatiu que incideixin en el millor funcionament de l'organització. |
A27 |
Organitzar i gestionar serveis d'orientació educativa, personal i professional. |
A28 |
Treballar amb la comunitat per dissenyar, desenvolupar i avaluar plans d'acció que potenciin la millora econòmica, social, educativa i laboral. |
A29 |
Conèixer la forma d'actuar en situacions de conflicte mitjançant l'activació d'estratègies de mediació i diàleg. |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B9 |
Capacitat d’anàlisi i síntesi |
B10 |
Organització i planificació |
B11 |
Gestió de la informació |
B14 |
Reconeixement i respecte a la diversitat i multiculturalitat |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |