Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 11234207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Robinson, Ken, School kills creativity, 29/12/2010, http:// www.ted.com/talks/ ken_robinson_says_schoo Churches, R., & Terry, R., NLP for teachers : how to be a highly effective teacher, 2007, Bancyfelin: Crown House Terry, R., Churches, R., & Mobbs, A., The NLP toolkit : innovative activities and strategies for teachers, trainers and school leaders., 2009, Bancyfelin: Crown House Bandler, R., & Grinder, J., Frogs into princes : neuro linguistic programming, 1979, Moab, Utah: Real People Press , Wikipedia article on mind mapping, 30/12/2010, http:// en.wikipedia.org/wiki/Mind_map Richards, J. C., & Rodgers, T. S., Approaches and methods in language teaching (2nd ed.), 2001, Cambridge: Cambridge University Press , Examples of Body Language, 03/01/2011, http:// deltabravo.net/custody/body.php Maguire, Tom, Surviving a Classroom Presentation, the non verbal way, 03/01/2011, http://www.xtec.net/ %7Ejmaguire/articles/survivin |
Complementària | |