Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyaments d'Idiomes (2009) |
Assignatures |
AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | AVALUACIÓ I DIFICULTATS D'APRENENTATGE | Codi | 11605112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. L'avaluació | 1.1 Conceptualització de l'avaluació: definició i dimensions implicades en l'avaluació. 1.2 El professor com a avaluador. 1.3 L'acte d'avaluació. |
2. L'avaluació dels aprenentatges. | 2.1 Aspectes conceptuals (objectes i indicadors). 2.2 Aspectes metodològics i operatius (tècniques, instruments i agents d'avaluació). |
3. Tècniques i instruments d'avaluació: construcció i desenvolupament. | |
4. Les dificultats d'aprenentatge en l’especialització docent corresponent. |