Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
IMATGE CORPORATIVA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | IMATGE CORPORATIVA | Codi | 12111108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
• Bel Mallén, J. I. (Coord.). 2005. Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona: EUNSA • Costa, J. 1992. Identidad corporativa y estrategia de empresa. 25 casos prácticos. Barcelona: CEAC. - 1992. Comunicación corporativa. Madrid: Fundesco. - 2003. Imagen Corporativa en el siglo XXI. Buenos Aires: La Crujía Ediciones. • Ind, N. 1992. La imagen corporativa. Estrategias para desarrollar programas de identidad eficaces. Madrid: Díaz de Santos. • Frutiger, Adrian. 2007. El libro de la tipografía. Barcelona: Gustavo Gili GG Diseño. • Lakoff, George. 2007. No pienses en un elefante. Lenguaje y debate político. Madrid: Editorial Complutense. • Martín Martín, F. 2003. Comunicación Empresarial e Institucional. Gabinetes de Comunicación y Prensa/Consultoras de Comunicación y Relaciones Públicas. Madrid: Editorial Universitas SA (3a ed.) • Manual de Normes de Comunicació Corporativa de l’Ajuntament de Reus. • Ramírez, T. 1995. Gabinetes de comunicación. Funciones, disfunciones e incidencia. Barcelona: Díaz de Santos. • Ries, A, Trout, J. 2002. Posicionamiento: la batalla por su mente. México DF: McGraw Hill. • Salmon, Christian. 2008. Storytelling. La máquina de fabricar historias y formatear las mentes. Madird:Península. • Sanchís, Ima. 2001. Biografia d'una estrella. Barcelona: Edicions 62 • Solà, Joan. 2000. Llibre d'estil de l'Ajuntament de Barcelona. Barcelona: Ajuntament de Barcelona. • Van Riel, CBM. 1997. Comunicación Corporativa. London: Prentice Hall. • Villafañe J. 1993. Imagen Positiva. La gestión estratégica de la imagen de las empresas. Madrid: Pirámide. - 1999. La gestión profesional de la imagen corporativa. Madrid: Pirámide. - 2000. “La investigación del corporate en España”. A: Las convergencias de la comunicación. Problemas y perspectivas investigadoras, editat per Juan Benavides, David Alameda i Elena Fernández. Madrid: Fundación General de la Universidad Complutense. A més d'articles, altres llibres i pàgines web que es comenten a classe. |
|
Complementària | |