Codi |
|
A15 |
Capacitat i habilitat per establir un pla de comunicació per a una empresa o institució |
A19 |
Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos |
A20 |
Capacitat i habilitat per exercir com a experts en la gestió estratègica de la imatge corporativa d’una empresa |
A21 |
Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació |
A22 |
Capacitat i habilitat per utilitzar les tecnologies i les tècniques comunicatives, en els diferents mitjans o sistemes mediàtics combinats i interactius (multimèdia) |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
B14 |
Capacitat i habilitat per responsablitzar-se de l’àrea de comunicació d’un organisme o empresa. |
B15 |
Capacitat i habilitat per donar forma creativa al missatge |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |