2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Filologia Hispànica (2001)
 Assignatures
  USOS I REGISTRES DE L'ESPANYOL
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Conèixer les varietats lingüístiques de l'espanyol d'Espanya des del punt de vista dels usos específics, els estils i els nivells de llengua. A1
A7
A14
A15
C2
C5
Reconèixer els trets distintius de l'àmbit específic, el registre i el nivell de llengua de qualsevol text oral o escrit en espanyol. A1
A4
A7
A14
A15
B3
B4
C2
C5
Analitzar tota mena de textos orals i escrits en castellà, tenint en compte la situació, els propòsits, el tema i el contingut dels missatges, així com les relacions entre els participants en la interacció comunicativa. A1
A4
A7
A14
A15
B3
B4
B11
C2
Produir textos orals i escrits en espanyol adequats als diferents usos específics, estils i nivells de llengua. B2
B3
B4
B6
B7
B11
C3
C4
C5
Saber trobar la informació necessària a les principals fonts d'informació i recursos bibliogràfics i telemàtics sobre la llengua espanyola, sobretot pel que fa als usos i registres. A13
A18
B1
B2
B3
B4
B7
B11
C2
C4
C5
Prendre consciència de la importància de l'elecció de les peces lingüístiques adequades als diferents usos específics, estils i nivells de llengua per tal d'aconseguir una comunicació eficaç en els àmbits que els són propis, així com en la definició de la imatge personal i de la corporativa en l'àmbit del treball. B6
B7
B11
C3
C4
C5
Acceptar que la llengua és viva i que tant els models de prestigi com les variants informals evolucionen, la qual cosa implica un compromís d'actualització constant del coneixement de la realitat de l'ús de l'idioma. A18
B1
B6
B7
B11
B13
C3
C5