Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
LLENGUATGES ARTÍSTICS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | LLENGUATGES ARTÍSTICS | Codi | 12204001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A16 |
Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat | |
A19 |
Conèixer les funcions i les característiques bàsiques de l'art en les seves diferents manifestacions a través de la història Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posar en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, els mètodes i les experiències que proposa el professor Conèixer els diversos models d'estructura política i social existents en aquest període de la història | |
B3 |
Desenvolupar l'esperit analític i crític per veure i llegir l'obra d'art Saber seguir els recorreguts diacrònics dels principals elements que marquen i donen identitat a l'època contemporània | |
B6 |
Conèixer els diferents llenguatges formals i visuals al llarg de la història de l'art Interpretar el llenguatge de les formes, apreciar els seus valors estètics i extreure'n informació sobre la cultura que els ha generat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |