Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT | Codi | 12204004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer, analitzar i transmetre la història general i la història pròpia del territori | |
A2 | Conèixer i analitzar l’estructura diacrònica de la història | |
A6 | Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques | |
A9 | Conèixer, analitzar i interpretar detalladament un o més períodes específics del passat de la humanitat | |
A10 | Conèixer els instruments de recopilació d’informació com catàlegs bibliogràfics, inventaris d’arxius i referències electròniques, i tenir habilitat per utilitzar-los | |
A12 | Analitzar i interpretar el registre arqueològic | |
A16 | Interpretar les imatges (coneixements bàsics d’iconografia) | |
A18 | Elaborar, relacionar, sintetitzar i representar gràficament i cartogràficament informació geogràfica per a la comprensió i interpretació del territori | |
A19 | Explicar la diversitat de llocs, regions i localitzacions interrelacionant els fenòmens geogràfics (medi físic i humà) a diferents escales territorials | |
A27 | Conèixer i comprendre a un nivell elemental els sistemes socials (parentesc, religió i visió del món, política, economia, gènere, art, etc.) i les seves dinàmiques dins de cultures específiques | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa | |
B7 | Sensibilització en temes mediambientals | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |