Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (Pla 2008) |
Assignatures |
GEOGRAFIA: TERRITORI I SOCIETAT II |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | GEOGRAFIA: TERRITORI I SOCIETAT II | Codi | 12204008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A17 |
Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia Argumentació i/o defensa de parers establerts a partir de la lectura i l'anàlisi de la documentació proporcionada Realització d’exercicis de caràcter estadístic, gràfic i cartogràfic a partir de tècniques pròpies de la geografia, amb el suport de les TIC o sense Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
A18 |
Realització d’exercicis de caràcter estadístic, gràfic i cartogràfic a partir de tècniques pròpies de la geografia, amb el suport de les TIC i sense Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia Argumentació i/o defensa de parers establerts a partir de la lectura i l'anàlisi de la documentació proporcionada | |
A19 |
Argumentació i/o defensa de parers establerts a partir de la lectura i l'anàlisi de la documentació proporcionada Realizació d'assajos (de forma individual o col·laborativa) per a l’estudi i el desenvolupament d’un tema geogràfic Comprensió de conceptes fonamentals relacionats amb aspectes i mètodes propis de la geografia Coneixement directe del territori i reflexió escrita sobre les interrelacions dels diferents fenòmens geogràfics observats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |