Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT | Codi | 12214004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A16 |
Comprendre el procés d'aparició i desenvolupament de les primeres societats estatals | |
A17 |
Conèixer la geografia del Pròxim Orient, Egipte i el mar Egeu | |
A20 |
Comprendre el procés d'aparició i desenvolupament de les primeres societats estatals Conèixer el desenvolupament cultural de les societats del Mediterrani Oriental i del Pròxim Orient durant l'antiguitat Conèixer l'evolució i l'organització política i social de les comunitats del Mediterrani Oriental, Egipte i el Pròxim Orient durant l’antiguitat Comprendre la vinculació de religió i poder en les societats antigues Comprendre l'evolució de les formes econòmiques integrades als paisatges antics del Mediterrani, el Pròxim Orient i l'Orient Mitjà Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere en les societats antigues | |
A21 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la història antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Conèixer la geografia del Pròxim Orient, Egipte i el mar Egeu Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la història antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Comprendre el procés d'aparició i desenvolupament de les primeres societats estatals Conèixer el desenvolupament cultural de les societats del Mediterrani Oriental i del Pròxim Orient durant l'antiguitat Conèixer l'evolució i l'organització política i social de les comunitats del Mediterrani Oriental, Egipte i el Pròxim Orient durant l’antiguitat Comprendre la vinculació de religió i poder en les societats antigues Comprendre l'evolució de les formes econòmiques integrades als paisatges antics del Mediterrani, el Pròxim Orient i l'Orient Mitjà Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere en les societats antigues Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món grec durant l’antiguitat Conèixer les principals formes de pensament a la Grècia antiga i les seves interrelacions amb altres elements culturals Conèixer el desenvolupament dels principals pobles mediterranis durant l’antiguitat i els seus sistemes de relació Entendre el desenvolupament diacrònic de les formes polítiques, socials i econòmiques del món romà durant l’antiguitat Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
B2 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la història antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere en les societats antigues Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
B3 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la història antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere en les societats antigues Relacionar els elements religiosos amb les formes polítiques i la seva evolució | |
B4 |
Conèixer l'ús dels diferents instruments d'anàlisi de la història antiga: fonts escrites, numismàtica i arqueologia Interpretar les diferències de classe, ètnia i gènere en les societats antigues | |
B8 |
Aplicar les diferents tecnologies de la informació Conèixer la geografia del Pròxim Orient, Egipte i el mar Egeu Comprendre l'evolució de les formes econòmiques integrades als paisatges antics del Mediterrani, el Pròxim Orient i l'Orient Mitjà Conèixer la geografia del Mediterrani durant l’antiguitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |