Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Anglès (2009) |
Assignatures |
LLENGUA FRANCESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | LLENGUA FRANCESA | Codi | 12274102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d'ús instrumental d'una segona llengua estrangera Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge d'una segona llengua estrangera | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Accepta i compleix les normes del grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |