Envelliment i Salut (Campus Terres de l'Ebre) (2010) |
Assignatures |
MODELS D'ATENCIÓ EN LA GENT GRAN |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | MODELS D'ATENCIÓ EN LA GENT GRAN | Codi | 14625102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els diferents recursos assistencials i les seves característiques singulars. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Valorar la qualitat assistencial. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Demostrar el coneixement de les indicacions de cada recurs. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Conèixer els àmbits d'actuació: residències, centres sociosanitaris, clíniques geriàtriques, centres de dia, serveis de prevenció primària i altres serveis d'atenció a l'ancià. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Garantir la màxima autonomia de l'ancià a partir del treball interdisciplinar. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Conèixer el marc legal de la llei de dependència. | AC2 |
BC1 BC7 |
|
Valorar els riscos i conèixer la iatrogènia en l'ancià. | AC1 AC2 AP2 AP4 |
||
Saber identificar els drets i deures dels usuaris. | AC2 |
||
Conèixer les diferents tipologies del pacient geriàtric per poder aplicar el programa terapèutic més adequat. | AC2 |
||
Identificar els factors que influeixen en l'envelliment i el seu entorn. | CC3 CC5 |