Codi |
|
A1 |
Marc normatiu regulador de les relacions laborals: redacció de contractes i pròrrogues; nòmines; cartes d'acomiadament; expedients disciplinaris; notificacions de trasllats, canvis de funcions i modificacions de condicions de treball; càlcul de quitances; preparació d'expedients de regulació d'ocupació. |
A7 |
Salut laboral i prevenció de riscos laborals: identificació i avaluació de riscos, formació preventiva, organització i direcció de serveis de prevenció, auditories de prevenció |
A10 |
Polítiques sociolaborals: disseny i estudi de llocs de treball, presa de decisions en matèria organitzativa del personal (horaris, calendari laboral, jorandes, mètodes de treball) |
A11 |
Auditoria sociolaboral |
A14 |
Gestió tributària: IRPF i IVA |
A15 |
Gestió de tràmits administratius: permisos d'obertura, llicències d'activitat, obertura de centres de treball, avís previ d'inici d'obres, etc. |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva i prendre decisions |
B8 |
Sensibilizació pels temes vinculats al medi ambient |
B13 |
Capacitat de gestió de documentació i informació |