Grau d'Infermeria (Seu Baix Penedés) (2009) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18224009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||||
Seminaris |
|
Síntesi bibliogràfica envers la filosofía del caring Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema) |
15% | |||||||
Presentacions / exposicions |
|
Expocició oral del tema d'estudi Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita Creativitat en la presentació |
15% | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Anàlisi situació factors de cuidatje Anàlisi situació rol professional Fonamentació científica Interrelació amb el grup de treball |
10% |
|||||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
Participació en l'anàlisi dels elements del rol professional Participació en l'anàlisi del rol professional a partir d'una situació (caring-cinema) |
10% | |||||||
Proves mixtes |
|
Realització de dos exercicis teórics amb preguntes curtes i de desenvolupament | 50% | |||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. |