Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
TRACTAMENT D'AIGÜES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | TRACTAMENT D'AIGÜES | Codi | 20012239 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer i reconèixer els diferents tipus d’aigües residuals per poder proposar un esquema general de tractament en base a uns objectius a assolir. | A13 A14 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C4 C5 |
Proporcionar a l'alumne coneixements bàsics sobre les diferents tecnologies que s'apliquen en el tractament de les aigües. | A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C4 C5 |
Dissenyar i dimensionar instal•lacions de tractament d'aigües i adquirir una visió global de la problemàtica associada al seu tractament. | A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C4 C5 |
Conèixer els subproductes que es generen i les vies de minimització i valorització aplicables. | A10 A11 A12 A13 A14 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C4 C5 |
Agafar consciència i adquirir una visió global de la problemàtics que porta associada el tractament de les aigües residuals. | A12 A13 A14 A15 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 |
C4 C5 |