Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Mestre Especialitat en Educació Física (1997) |
Assignatures |
TUTORIA I AVALUACIÓ A L'AULA |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | TUTORIA I AVALUACIÓ A L'AULA | Codi | 11101204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
La Tutoria |
1.Aspectes legals. 2.Aproximació conceptual. 3. Funcions del tutor/a 4. Àmbits d’intervenció de la tutoria. 5. El Pla d’acció tutorial. 6. Instruments de treball de la tutoria. 7. Tècniques de comunicació: L’entrevista. |
L’orientació | 1.L’orientació al Departament 2.d’Educació i Universitats. 3.L’Orientació a Catalunya: Sector públic i privat 4.Definicions d’orientació. 5.Informació, formació i orientació. 6.L’Orientació acadèmica, vocacional i professional. 7.Instruments d’orientació |
L’avaluació | 1.Aspectes legals 2.La necessitat de l’avaluació 3.Aproximació conceptual 4.Dimensions de l’avaluació 5.Objectes d’avaluació 6.Tècniques i instruments d’avaluació 7.L’avaluació de l’alumne: diferents àmbits 8.L’informe d’avaluació: Informació als pares |