Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Geografia (2001) |
Assignatures |
ORDENACIÓ DEL TERRITORI I |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ORDENACIÓ DEL TERRITORI I | Codi | 12092015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Cinquè | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Identificar i diferenciar els diferents conceptes, escales i perspectives disciplinàries de l'Ordenació del Territori | A2 A5 A9 A17 A19 A23 A24 A26 A27 A30 A31 |
B5 B6 B18 B20 B35 |
C5 |
Reflexionar sobre la necessitat de la multidisciplinarietat en la pràctica de la planificació territorial | A5 A24 A26 A27 A29 A31 |
B5 B6 B13 B14 B18 B21 B35 |
C5 |
Diferenciar els diversos agents i regulacions que intervenen i/o condicionen la pràctica de l'ordenació del territori | A3 A4 A5 A10 A11 A17 A19 A21 A27 A31 |
B6 B8 B11 B20 B27 B29 |
C3 |
Comprendre i analitzar la legislació i planificació urbanística existent a nivell català i espanyol. | A5 A8 A11 A12 A16 A17 A18 A21 A23 A24 A25 A30 A31 |
B1 B4 B5 B6 B8 B11 B13 B18 B20 B27 B28 B29 B33 B35 |
C2 C3 C5 |
Identificar les diferents fases d'elaboració, gestió i avaluació d'un pla d'ordenació territorial, explicar les seves determinacions i analitzar-ne els continguts bàsics | A5 A8 A9 A10 A11 A12 A16 A17 A18 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A31 |
B1 B4 B6 B8 B11 B13 B16 B18 B29 B35 |
C5 |
Discriminar la informació útil per a l'elaboració d'un pla d'ordenació del territori i aplicar-la en l'elaboració d'anàlisis territorials | A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A28 A30 A31 |
B1 B2 B4 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B20 B21 B22 B23 B27 B28 B29 B30 B31 B32 B33 B34 B35 |
C2 C5 |
Formular i exposar gràficament diagnòstics territorials a partir d'una anàlisi prèvia | A5 A8 A10 A11 A16 A17 A23 A24 A25 A26 A28 A29 A30 A31 |
B2 B4 B5 B8 B9 B10 B11 B13 B16 B18 B19 B20 B22 B23 B25 B27 B28 B31 B35 |
C2 C5 |
Obtenir, elaborar i expressar cartogràficament la informació necessària per a l'anàlisi i el diagnòstic territorials d'un espai concret | A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A10 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A21 A22 A23 A24 A25 A28 |
B2 B3 B4 B8 B10 B11 B12 B13 B16 B21 B22 B26 B28 B29 B31 B33 B35 |
C2 |
Responsabilitzar-se d'una part de treball col.lectiu i participar en l'elaboració conjunta de les diferents fases d'un pla d'ordenació | A5 A6 A7 A23 A24 A25 A26 A27 |
B1 B2 B3 B4 B8 B9 B11 B12 B13 B16 B18 B21 B22 B23 B25 B26 B27 B30 B31 B32 B33 B34 B35 |