Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
LLENGUA FRANCESA I |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | LLENGUA FRANCESA I | Codi | 12121012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Suports de comunicació integrant les competències bàsiques per a l'aprenentatge del francès. | 1. 1. Aprenentatge i práctica de frases simples (formes verbals a l'indicatiu i dictics). 1.2. Saber presentar-se. Identificar-se. 1.3. Donar i demanar informació. La interrogació. 1.4. Expressar gustos i opinions. 1.5. Proposar / accceptar / refusar. 1.6. La narració. 1.7. Fer projectes. Les previsions (futur). 1.8. Expressió de l'educació i el desig, aconsellar (condicional). |
2. Civilització francesa quotidiana per aprendre a viure, estudiar, treballar i viatjar en francès. | 2.1. Viure a França. 2.2. Viure als països francòfrons. 2.3. Estudiar i treballar a França. 2.4. Estudiar i treballar als països francòfons. 2.5. Viatjar per França. 2.6. Viatjar per un país francòfon. |
3. Eines gramaticals, lexicals i fonètiques en context. | 3.1. Els determinants. Estudi especial de l'article partitiu. 3.2. Noms i adjectius. Gènere i nombre. 3.3. Els pronoms. Estudi especial del pronom possessiu. 3.4. El verb. Els auxiliars. Estudi especial del "passé composé. 3.5. Preposicions i adverbis. L'expressió del temps i l'espai. 3.6. Conjuncions. 3.7. De l'oració simple a l'oració composta. 3.8. El lèxic i l'univers. 3.9. Lèxic i vocabulari. 3.10. Els mots i llur context. 3.11. Pronunciació i ortografia. 3.12. Les vocals. 3.13. Les consonants. 3.14. El ritme del francès. 3.15. La "liaison". |