Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
LLENGUATGES ARTÍSTICS |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | LLENGUATGES ARTÍSTICS | Codi | 12214001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A5 | Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història | |
A7 | Interpretar les imatges (coneixements bàsics d'iconografia) | |
A8 | Aplicar les diferents metodologies d’aproximació a la història de l’art i de la seva contingència històrica (historiografia de l’art) | |
A9 | Aplicar la metodologia científica en història de l'art: estats de la qüestió, anàlisis integrals de l'obra d'art, replantejament de problemes, recerca d’informació inèdita, plantejament d’hipòtesis, processos crítics de síntesis, formulació ordenada de conclusions | |
A10 | Avaluar la història de la conservació i les problemàtiques actuals, els criteris de restauració i la gestió del patrimoni historicoartístic i cultural | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | |
B7 | Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat en l'entorn laboral i com a ciutadà | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |