Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
ART CATALÀ MODERN I CONTEMPORANI |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ART CATALÀ MODERN I CONTEMPORANI | Codi | 12214116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Comprensió de l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A2 |
Coneixement dels conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A3 |
Comprensió de l'evolució de l'Art espanyol des del romànic fins al segle XX Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A4 |
Ampliació dels coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com dels recursos electrònics (TIC) | |
A5 |
Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A6 |
Ampliació dels coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com dels recursos electrònics (TIC) | |
A7 |
Coneixement dels conceptes fonamentals aplicables a cadascun dels períodes del mateix | |
A9 |
Realització, a través d'una investigació que utilitzi les fonts bibliogràfiques corresponents i els recursos electrònics disponibles, d'un treball de síntesi sobre un artista o sobre una obra determinada | |
A15 |
Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A17 |
Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
A19 |
Visió diacrònica dels fenòmens artístics territorials més destacats | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |