Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | COMUNICACIÓ ESCRITA EN CATALÀ | Codi | 12254004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Explicació sobre el funcionament de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Plantejament i explicació dels temes |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Anàlisi, comentari i debat de casos concrets conflictius o dubtosos des del punt de vista normatiu. |
Treballs | Ressenya de 4 llibres: - 'Això del català', d'Albert Pla i Nualart - 'Parlem-ne', de Joan Solà - 'La llengua, una convenció dialèctica', de Joan Solà - o bé - 'De bona llengua, de bon humor', de Joaquim Mallafrè - 'Llengua estàndard i variació lingüística', de Gabriel Bibiloni |