Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Arqueologia del Quaternari i Evolució Humana (2010) |
Assignatures |
ARQUEOLOGIA DE LA MENT I COGNICIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ARQUEOLOGIA DE LA MENT I COGNICIÓ | Codi | 12645209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Resolució a l'aula i a l'exterior d'exercicis per avaluar i interpretar els indicadors d'evolució de l'anatomia, de la complexitat humana i de la capacitat d'intervenció | 20% | |
Treballs | Treball personal de l'alumne d'anàlisi de bibliografia seleccionada amb l'objectiu de comprendre, avaluar i aprendre a aplicar criteris nous | 40% | |
Proves de desenvolupament |
Prova escrita amb els següents Objectius: 1. Capacitat per demostrar l’adquisició de continguts. 2. Capacitat de demostració de reflexió 3. Capacitat per relacionar conceptes i processos |
40% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per a avaluar el desenvolupament de l'alumne, es tindran en compte els següents factors: 1.- Assistència i participació. 2.- Treballs i exercicis. 3.- Examen Criteris: 1.- Participació activa. 2.- Demostració de que l'alumne sap expressar les seves idees. 3.- Desenvolupament de la capacitat crítica i valorativa. 4.- Desenvolupament de la capacitat sintètica. 5.- Demostració de que l'alumne sap relacionar processos i conceptes. |