Fisioteràpia (1993) |
Assignatures |
FISIOTERÀPIA II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | FISIOTERÀPIA II | Codi | 14021008 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
24 | 9 | 15 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Activitats Introductòries | S'avaluen mitjançant l'examen teòric i pràctic | 0,07% | |
Sessió Magistral | En realitat, les sessions magistrals no s'avaluan sinò indirectament, ja que les preguntes dels examens sòn de tipus aplicació de conceptes. | 0,23% | |
Resolució de problemes, exercicis | Es valorarà, durant el primer quadrimestre, que l'alumne s'hagi preparat les activitats pautades. La intervenció a classe pot fer augmentar la nota de l’examen parcial en 1 punt (si aquest està aprovat) A més, fer les activitats és preparar aquest examen ja que consta de preguntes semblants a les activitats. | + 0-1 | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Es valorarà, durant el primer quadrimestre, que l'alumne s'hagi preparat les activitats pautades. La intervenció a classe pot fer augmentar la nota de l’examen parcial en 1 punt (si aquest està aprovat) A més, fer les activitats és preparar aquest examen ja que consta de preguntes semblants a les activitats. | + 0-1 | |
Pràctiques a laboratoris | Examen pràctic al juny i valoració dels mòduls pràctics realitzats durant tot el curs en franja horària de matins. Els criteris d’avaluació i les preguntes es publiquen junt amb la convocatòria de l'examen. Examen pràctic de tres preguntes, dues simples i la tercera resolució pràctica d'un cas clínic. |
20% | |
Pràcticum | Valoració efectuada pels professors de pràctiques mitjançant l’observació continuada de alumne i la valoració dels fulls de fisioteràpia emplenats. Els professors de pràctiques notificaran a l'alumne, al final del període de pràctiques, l'avaluació assolida. És condició indispensable per aprovar aquesta assignatura que l’alumne realitzi amb aprofitament tots els seus períodes pràctics. | E-E-E = +1 E-N-E = 0,5 N-N-E = 0,5 la resta, indiferent. A excepció del S, que representa S a actes. |
|
Metodologies integrades | Durant el segon quadrimestre s’avaluarà el treball grupal i individual sobre casos clínics (2 casos clínics), que es sumarà a la nota obtinguda en l’examen teòric de l’avaluació de juny. | + 0,5 | |
Proves de desenvolupament |
6 preguntes a desenvolupar (40%), del tipus de les activitats realitzades durant el curs i 3 casos clínics (60%). Aquest examen constarà només de 3 casos clínics (100%) per a l'estudiant que a l'examen de gener, tregui una nota igual o superior a 7. El valor de la prova teòrica més la puntuació obtinguda en els casos clínics en grup representa el 80% de la nota final. |
80% | |
Proves pràctiques |
Examen pràctic de tres preguntes, dues simples i la tercera resolució pràctica d'un cas clínic. |
20% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'examen teòric integra les activitats realitzades durant el curs: magistrals, activitats, casos clínics, estudi personal i en grup, fins i tot les activitats pràctiques realitzades als centres i a la facultat. És requisit indispensable per aprovar l'assignatura superar amb 5 tots els barems d'avaluació, en tal cas la nota s'obté a partir de: 1r Q: examen teòric + puntuació AC (activitat, màxim 1 punt) = o > a 7 per alliberar Final [(80% examen teòric + 0,5 casos clínics) + (20% examen pràctic + 0,5 mòduls matins)] + 0,5 o 1 centres pràctiques. Si l'alumne no es presenta a una de les parts de l'examen final es considera que aquesta part està no superada, per la qual cosa, no pot aprovar l'assignatura. |