Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | ÈTICA DEL CUIDATGE I BASES CONCEPTUALS D'INFERMERIA | Codi | 18204009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Seminaris |
|
Síntesi bibliogràfica envers la filosofia del caring. Participació en l'anàlisi dels principis étics, valors i creençes. Participació en l'anàlisi dels factors de cuidatges a partir d'una situació (caring-cinema). Analisis de les competències professionals: introducció al rol professional. Introducció al dret sanitari. |
15% 10% |
|||||
Presentacions / exposicions |
|
Expocició oral del tema d'estudi. Capacitat d'anàlisi i síntesis oral i escrita. Creativitat en la presentació. |
15% | |||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Anàlisi situació factors de cuidatje. Fonamentació científica. Interrelació amb el grup de treball. Assistència i participació activa. |
10% |
|||||
Proves mixtes |
|
Realització de dos exercicis teòrics amb preguntes curtes i de desenvolupament.del contingut impartit en les clases magistras els seminaris i PBL. | 50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Avaluació continuada. Per aprovar l'assignatura l'alumne/a ha de superar el 50% de cadascuna de les activitats. |