Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Química Industrial (1993) |
Assignatures |
OFICINA TÈCNICA EN ENGINYERIA QUÍMICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | OFICINA TÈCNICA EN ENGINYERIA QUÍMICA | Codi | 20021007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer el desenvolupament d’un projecte d'enginyeria en l'àmbit de l'enginyeria química. | B2 B9 B12 |
C5 |
|
Conèixer els mètodes més comuns de planificació d’un projecte i saber interpretar els diagrames de Gantt i PERT. | B5 B8 B9 B10 B12 |
||
Disposar de criteris suficients per determinar la viabilitat tècnica d’un projecte. | A1 A2 A6 A8 |
B8 B9 B10 B11 |
|
Estimar inversions en projectes de plantes químiques utilitzant mètodes simplificats. | A12 |
B8 |
|
Adquirir els coneixements bàsics per poder avaluar la rendibilitat d’un projecte. | A12 |
B11 B14 |
|
Identificar, comprendre i saber elaborar diagrames fonamentals en enginyeria química com ara, els diagrames de blocs i els diagrames de flux. | A1 |
B1 |
|
Conèixer els elements essencials que composen un manual de disseny o de procés. | A13 A14 |
B2 |
C5 |
Saber elaborar fulls senzills d’especificació de procés d’alguns equips significatius com ara, dipòsits, bombes, columnes, bescanviadors de calor. | A1 A3 A4 A6 A7 A8 A9 A10 A11 |
||
Poder interpretar diagrames de canonades i instrumentació (PID) senzills i d’elaborar-ne un de senzill. | A7 A8 A9 A10 A11 |
||
Identificar els aspectes claus d’un projecte relacionats amb la seguretat i el medi ambient. | A13 A14 |
B19 |