Grau d'Arquitectura (2010) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A PROJECTES I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A PROJECTES I | Codi | 22204101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A43 |
Coneixement dels principis de l'ecologia, la sostenibilitat, la conservació de recursos energètics i mediambientals i el reciclatge de materials. | |
A48 |
Realització de projectes arquitectònics, urbans i paisatgístics, en les fases de plantejament, anàlisi, processat i presentació, desenvolupats gràficament per mitjans tradicionals i informàtics en esbossos, croquis, avantprojectes, projectes bàsics i d'execució i plàsticament en maquetes i prototips. | |
A50 |
Coneixement aplicat als projectes de la supressió de barreres arquitectòniques. | |
A51 |
Realització de projectes d'intervenció en el patrimoni construït que tinguin com a objecte la conservació, restauració i/o rehabilitació. | |
A52 |
Elaboració d'estudis sobre el medi ambient, paisatgístics i d'impacte ambiental. | |
A61 |
Coneixement dels processos de simbolització, les funcions pràctiques i l'ergonomia. | |
A62 |
Coneixement de les bases de l'arquitectura vernacla. | |
A63 |
Resolució del condicionament ambiental passiu en els projectes arquitectònics. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu | |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Busca nous procediments i mètodes per fer les coses Experimenta amb procediments nous Identifica els resultats de la innovació | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Pren decisions de manera encertada basant-se en dades Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen | |
B7 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible | |
B8 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Estableix objectius clars pel projecte Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes | |
B9 |
Imagina les formes geomètriques a l'espai i les representa Interpreta la geometria de l'espai i els objectes en els sistemes de representació espacial | |
B12 |
Representa amb correcció gràfica les línies, valors i proporcions de les formes i el seu entorn Expressa sintèticament les fomres i els espais arquitectònics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat |