TypeA
|
Code |
Competences Specific |
|
Common |
|
AC1 |
Identificar i enunciar problemes ambientals. |
|
AC2 |
Conèixer les lleis físiques i químiques bàsiques de funcionament de l'atmosfera, hidrosfera, litosfera i biosfera. |
|
AC3 |
Relacionar les lleis de les diferents esferes per tal d'assolir la sostenibilitat. |
|
AC4 |
Comprendre els mecanismes d'intercanvi del sòl amb el món vegetal per arribar a la màxima sostenibilitat i fertilitat del món agrícola. |
|
AC5 |
Aprendre a Restaurar situacions de contaminació o de desertificació o d'esterilitat del sòl. |
|
AC6 |
Utilitzar eines informàtiques i matemàtiques específiques del camp científic propi. |
|
AC7 |
Identificar els consums no sostenibles dels recursos. |
|
AC8 |
Identificar fonts de contaminació local, regional i global i avaluar-ne els seus efectes. |
|
AC9 |
Conèixer totes les fonts d'energia, especialment les d'origen renovable, saber com es poden utilitzar, transformar i fer-ne ús eficient. |
|
AC10 |
Proposar modificacions per reduir la contaminació en origen i d'acord amb criteris de l'enginyeria verda. |
|
AC11 |
Definir la idea de sostenibilitat i conèixer com s'estructuren i funcionen els ecosistemes per preveure possibles desequilibris dels mateixos. |
|
AC12 |
Redactar informes sobre impacte i temàtiques mediambientals. |
|
AC13 |
Conèixer la legislació mediambiental a nivell local, regional i global. |
|
AC14 |
Conèixer i dissenyar les operacions unitàries. |
|
AC15 |
Conèixer eines estadístiques que permetin relacionar diferents variables mediambientals. |
|
AC16 |
Dissenyar, operar i mantenir obres, instal•lacions industrials i serveis que permetin la minimització de l'impacte ambiental. |
|
AC17 |
Realitzar anàlisis de cicle de vida. |
|
AC18 |
Avaluar l'impacte social de la contaminació local, regional i global. |
|
Professional |
|
AP1 |
Assessorar en afers d'enginyeria legal, econòmica o financera, relacionada amb els àmbits ambientals més comuns. |
|
AP2 |
Preparar propostes de recerca aplicada, realitzar recerques bibliogràfiques aprofundides, dur a terme experimentació i elaboració de conclusions a partir dels experiments i preparar informes de resultats i conclusions. |
|
AP3 |
Conèixer i interpretar la component econòmica i empresarial de les activitats relacionades amb el medi ambient. |
|
AP4 |
Calcular el cost de les instal•lacions i de la seva operació i manteniment. |
|
Research |
|
AR1 |
La concepció, planificació, execució i direcció de projectes de R+D. |
|
AR2 |
L’excel•lència en l’estudi i coneixement de l’àmbit de recerca escollit. |
|
AR3 |
La realització de recerques bibliogràfiques exhaustives en temes altament especialitzats. |
|
AR4 |
El desenvolupament de dissenys eficients d’estudis experimentals o de simulació numèrica, en temes d’enginyeria, incloent l’anàlisi de dades obtingudes. |
|
AR5 |
La presentació de resultats en format de literatura científica, d’acord amb els estàndards comunament acceptats. |
|
AR6 |
L’avaluació crítica de resultats de recerca, pròpia o aliena. |
TypeB
|
Code |
Competences Transversal |
|
Common |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals. |
|
BC2 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants. |
|
BC3 |
Treballar autònomament amb iniciativa. |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva. |
|
BC5 |
Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica. |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable. |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional. |
|
BC8 |
Lideratge. |
|
BC9 |
Treballar en equip i gestionar equips. |
|
BC10 |
Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes. |
|
BC11 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC12 |
Planificació i organització. |
|
BC13 |
Sensibilitat pel medi ambient. |
TypeC
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Common |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC3 |
Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau. |
|
CC4 |
Desenvolupament d’habilitats informacionals. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional. |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria). |
|
CC7 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania) |
|
CC8 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat (Orientació professional) |