Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Educació Social (1999) |
Assignatures |
PRÀCTICUM II |
Pla específic d'actuació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | PRÀCTICUM II | Codi | 11081012 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
9 | 0 | 9 | Troncal | Tercer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del programa de practiques. Descripció detallada de les activitats que hauran de fer els alumnes i de les funcions dels tutors. |
Selecció de posició de pràctiques | Apareix explicat al pas 3 |
Estada / execució de pràctiques | Els alumnes coneixen el funcionament de la institució i elaboren, conjuntament amb els tutors, el pla de pràctiques i el projecte d'intervenció que desenvoluparan en el Practicum III |
Treballs de pràctiques externes | L'alumne ha de realitzar la primera part de la memòria de pràctiques, és a dir, la part corresponent a la contextualització de les seves pràctiques i el disseny del projecte d'intervenció educativa que desenvoluparà en el Practicum III. |
Relació amb el tutor de pràctiques intern | Quinzenalment tenen reunions d'assessorament i seguiment amb el tutor intern |
Relació amb el tutor de pràctiques extern | La relació amb el tutor extern és continuada, ja que és ell/ella qui guia i orienta l'activitat de l'alumne a la institució. |